English

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد؛

اعزام کاروان نذر آب ۵ هلال احمر مازندران به سیستان و بلوچستان

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از اعزام «کاروان مهر »این جمعیت در قالب پویش ملی نذر آب 5 به شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان خبرداد.

اعزام کاروان نذر آب 5 هلال احمر مازندران به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، معین مهدی لموکی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران اظهار داشت: این کاروان با حضور و مشارکت 17 نفر نیکوکار اعم از پزشک، پرستار و کارشناس دارویی بر اساس برنامه ریزی انجام شده از 23 تا 25 مهر در شهرستان هامون مستقر خواهند شد و به ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی، معیشتی و فرهنگی به ساکنان منطقه خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این کاروان حامل بیش از 3 میلیارد ریال کمکهای اهدایی شامل تانکر آب، لوازم التحریر، بسته های معیشتی و یک میلیارد ریال دارو و تجهیزات پزشکی است که در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه ساکنان صبور استان سیستان و بلوچستان با توجه به مشکلات خشکسالی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به مسئولیت اجتماعی و رسالت ذاتی صیانت از کرامت انسانی و پاسداشت فرهنگ بشردوستی، تاکنون 4 برنامه ملی را تحت عنوان نذر آب برای کمک به آسیب دیدگان از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آورده است که داوطلبان نیک اندیش هلال احمر مازندران در این برنامه ها مشارکتی فعال داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه