English

غلام کمالی مطرح کرد؛

جای خالی کارگروه های تخصصی در شورای شهرستان میناب/مدیران تنها دنبال تملق و چاپلوسی هستند

رئیس شورای شهرستان میناب گفت: انتقاد سازنده به هر مدیری کمک خواهد کرد و متأسفانه امروز مدیران فقط به دنبال تملق و چاپلوسی هستند.

جای خالی کارگروه های تخصصی در شورای شهرستان میناب/مدیران تنها دنبال تملق و چاپلوسی هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، غلام کمالی رئیس شورای شهرستان میناب در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: در یک جامعه توسعه‌یافته باید توسعه متوازن صورت گرفته باشد و زیربنا و بستر هر توسعه‌ای، توسعه اجتماعی است.

وی با تأکید بر اینکه اشکالات بسیاری در نظام شورایی ما وجود دارد، گفت: زمانی که حتی به شوراهای فرادستی نگاه می‌کنیم به جای اینکه از جایگاه بهتری برخوردار باشند، متأسفانه نمی‌توانند نقش خود را به‌درستی ایفا کنند.

کمالی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که شوراها بتوانند نقش واقعی خود را در جامعه ایفا کنند.

عضو شورای اسلامی شهر میناب اظهار داشت: وظایف شورای شهرستان در ماده ۸۶ قانون شوراها مشخص شده است که مهم‌ترین آن می‌توان به بخش پیشنهادی آن اشاره کرد.

رئیس شورای شهرستان میناب با تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان در شورای شهرستان میناب، افزود: به این نتیجه رسیده‌ایم که نیازمند چندین مشاور فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در شورای شهرستان هستیم و جای خالی کارگروه‌های تخصصی در شورا حس می‌شود.

وی در ادامه بیان اینکه در کنار مردم خواهیم بود و از حق‌وحقوق آن‌ها دفاع خواهیم کرد، متأسفانه در دوره‌های پیشین هیچ طرح و پیشنهادی در شورای شهرستان ارائه نشده است و با توجه به تشکیل کارگروه‌های تخصصی برنامه‌های پیشنهادی خود را در حوزه اجتماعی، اقتصادی و عمرانی دنبال و در کمیته برنامه ارائه خواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر میناب با اشاره به اینکه متأسفانه در دوره گذشته شورای شهرستان نتوانستیم پیشنهاد‌های خود را به مدیران ارائه کنیم عنوان کرد: با زدن یک نامه مشکل ترافیک شهر میناب حل نخواهد شد و پیشنهاد‌های کاربردی باید در این خصوص ارائه شود.

کمالی اضافه کرد: انتقاد سازنده به هر مدیری کمک خواهد کرد و متأسفانه امروز مدیران فقط به دنبال تملق و چاپلوسی هستند و این را باید از جامعه دور کنیم، نتیجه تصمیمات مسئولان آن چیزی است که در کف جامعه دیده می‌شود.

رئیس شورای شهرستان میناب با اشاره به اینکه هر مسئولی باید ایرادات خود را قبول داشته باشد، اظهار داشت: تا زمانی که ایرادات خود را قبول نکنیم راهی برای پیشرفت وجود نخواهد داشت.

وی گفت: کارهای بسیار خوبی در سطح شهر از سوی شهرداری در حال انجام است و به دنبال آن هستیم که فاز اول بلوارهای دانشگاه، غدیر و ساحلی تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

کمالی ضمن اشاره به اینکه نظر ما بر این است زمین‌های شهرداری باید به‌صورت مزایده به فروش برسد تا برای زیرساخت‌های شهری هزینه شود، افزود: وظیفه شهرداری املاک داری نیست که از این زمین‌ها نگه‌داری کند و حتی شهرداری از املاک تجاری خود هیچ درآمدی کسب نمی کند.

بیشتر بخوانید:

برخی از نبود شفافیت در شورای شهر میناب نفع می‌برند

رئیس شورای شهرستان میناب عنوان کرد: در کنار شورای شهر کارگروه‌های در سال اول فعالیت این شورای شهر تشکیل شد که متأسفانه این کارگروه‌ها خروجی نداشته‌اند و حتی ۹۹ درصد جلسات ما در سطح استان و شهرستان خروجی ندارند.

وی افزود: پیشنهاد‌های خوبی از طرف شورای شهرستان برای کمیته برنامه‌ریزی و شورای استان برای شهرستان میناب به‌زودی ارائه خواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر میناب با بیان اینکه متأسفانه نظام شورایی در کشور ما تاکنون به اهداف خود دست نیافته است، گفت: ما به دنبال استفاده از ظرفیت قانونی با برنامه‌ریزی لازم در شورای شهرستان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه