English

شهردار اصفهان تأکید کرد؛

شهرداری و پلیس، متعهد به تأمین امنیت شهر و شهروندان

شهردار اصفهان با تأکید بر ضرورت تأمین امنیت شهروندان و شهر به عنوان فصل مشترک رسالت مدیریت شهری و نیروی انتظامی، گفت: تقویت زیرساخت‌های هوشمندسازی برای تحقق امنیت جامعه و شهر یک ضرورت است که در سایه همکاری‌های مشترک صورت می‌پذیرد.

شهرداری و پلیس، متعهد به تأمین امنیت شهر و شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی قاسم‌زاده در دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از رشادت‌ها و ازخودگذشتگی جان بر کفان نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت جامعه و مقابله با تهاجم دشمن قدردانی کرد.

او با اشاره به مجاهدت‌های شبانه‌روزی مأموران غیور انتظامی در ابعاد مختلف تأمین امنیت، تأکید کرد: حفظ نظم و امنیت، مقابله با بدخواهان و ایستادگی مقابل دشمنان انقلاب اسلامی در برابر هجمه به کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از رسالت‌های خطیری است که نیروی انتظامی استوار و محکم در حال انجام آن است.

شهردار اصفهان با تأکید بر ضرورت تأمین امنیت شهروندان و شهر به عنوان فصل مشترک رسالت مدیریت شهری و نیروی انتظامی، تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های هوشمندسازی برای تحقق امنیت جامعه و شهر یک ضرورت است که در سایه همکاری‌های مشترک صورت می‌پذیرد.

اولویت هوشمندسازی و نظارت‌های تصویری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز بر ضرورت تعامل دوجانبه و همکاری بین پلیس و مدیریت شهری تأکید کرد و افزود: موضوع هوشمندسازی و نظارت‌های تصویری از جمله موضوعات مهم و دارای اولویت است.

محمد نورصالحی افزود: افزایش فعالیت دوربین‌ها و ارتقای نظارت تصویری در سطح شهر به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری شهرداری اصفهان نیز مطرح است که می‌تواند در قالب همکاری مشترک با نیروی انتظامی محقق شود.

در این دیدار، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌ها و دستاوردهای نیروی انتظامی در سال‌های اخیر بر آمادگی و توان رزمی و روحی نیروی‌های جان برکف انتظامی به منظور مقابله با آشوبگران و بدخواهان نظام اسلامی تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه