English

استاندار مازندران:

امروز یادگاران دفاع مقدس در مقابل تهدیدات دشمنان در خط مقدم هستند

استاندار مازندران گفت: امروز یادگاران دفاع مقدس در مقابل خطرات و تهدیدات دشمنان در خط مقدم قرار دارند و حضور این نیرو‌های ارزشی موجب آرامش و قوت قلب است.

امروز یادگاران دفاع مقدس در مقابل تهدیدات دشمنان در خط مقدم هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، با تبریک هفدهم ربیع الاول و میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس یکی از کشور‌های منحصر بفرد اسلامی و محور مقاومت آزادگان و مسلمانان جهان در مقابل استکبار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس همچون صحنه کربلاست و آن چیزی که توانست پرچم اسلام و اهل بیت را بعد از هزار و چهارصد سال هر روز بر فراز بلندتری برساند مسیر عاشورایی ملت ایران است.

استاندار مازندران گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور اصلی مقاومت است و ملت ما با دفاع مقدس در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌ها ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه امروز یادگاران دفاع مقدس در مقابل خطرات و تهدیدات دشمنان در خط مقدم قرار دارند، بیان داشت: حضور این نیرو‌های ارزشی آرامش و قوت قلبی برای دیگر نیروها است.

حسینی پور با اشاره به نگاه  دغدغه‌مندانه رهبر معظم انقلاب به دفاع مقدس تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب بدون استثناء کتاب‌های دفاع مقدس را مطالعه می‌کند و نظر می‌دهد.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده‌های معظم شهدا افزود: این دیدار‌ها حتی در دوران کرونا برقرار بود و نشان از توجه ویژه ایشان به ارزش‌های دفاع مقدس دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز باید سیاست‌های اجرایی را منطبق با دفاع مقدس قرار بدهیم، اذعان داشت: راه علاج دشمنی‌ها ایستادگی نشأت گرفته از دفاع مقدس است و جمهوری اسلامی الگوی تمام آزادگان جهان است.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ریشه در دفاع مقدس دارد و این خرده جریانات عده‌ای دنیاطلب خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد نمی‌کند چرا که دشمن به بن بست رسیده است و جمهوری اسلامی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

حسینی پور با عنوان اینکه دفاع مقدس شناسنامه و هویت ملت ایران است که برگرفته از عاشوراست، ادامه داد: حضور زائران در اربعین حسینی دشمن را وحشت زده کرد و با همه امکانات برای براندازی انقلاب پای کار آمده است.

وی با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت ایران بیان کرد: با ایستادگی صدای شکسته شدن استخوان‌های دشمن را خواهیم شنید و باید سبک زندگی و مسیر و فرهنگ دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه