English

مرکز مدیریت راه‌های مازندران:

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در مازندران ادامه دارد

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از بعدازظهر امروز در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در مازندران ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از بعدازظهر امروز تا شنبه 23 مهر در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود، اعلام کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 بامداد روز شنبه 23 مهرماه  از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه 20 و 21 مهر ماه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 22 مهر ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز:

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه 22 مهرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می شود.

نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی)

محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز: تردد همه تریلر‌ها کماکان ممنوع است

آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 20 مهرماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه 21 و 22 مهرماه از جاده هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱، سایت WWW.141.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه