English

طرح راهبری شغلی در کمیته امداد؛

اعطای تسهیلات به کارفرمایان برای بکارگیری مددجویان کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: به کارفرمایانی که نیرو‌های خود را از مددجویان این نهاد جذب کنند به ازای هر نفر صد میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

اعطای تسهیلات به کارفرمایان برای بکارگیری مددجویان کمیته امداد

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس اهرابی با بیان اینکه بسیاری از مددجویان، استعداد و توانایی کار را دارند، اما شرایط و سرمایه کافی برای ایجاد شغل ندارند، گفت: کارفرمایانی که نیرو‌های خود را از مددجویان این نهاد جذب کنند به ازای هر نفر صد میلیون تومان وام قرض‌الحسنه یا ۲ سال حق بیمه سهم کارفرما توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به طرح راهبری شغلی در کمیته امداد افزود: راهبری شغلی الگویی کارآفرین محور است و این تسهیلات به کارآفرینی که در یک رشته شغلی خاص دارای سابقه و فعالیت و بازار موفق باشد پرداخت می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان رویکرد جدید کمیته امداد را خودکفایی مددجویان، توانمندسازی و ایجاد شغل از طریق مشاغل نوین و دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: شناسایی فرصت‌های جدید و نوآورانه اشتغال در مناطق روستایی، تقویت بهره وری در تولید و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و محروم و نیز حمایت از مخترعان، صاحبان ایده‌های صنعتی نوآورانه، شرکت‌های دانش بنیان و سایر فعالان از جمله اهداف این طرح است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه