English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:

توسعه گردشگری سلامت در ایلام امری ضروری است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در نشست با سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت: توسعه گردشگری سلامت در ایلام امری ضروری است.

توسعه گردشگری سلامت در ایلام امری ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، فرزاد شریفی در راستای توسعه گردشگری سلامت به‌منظور سرمایه‌گذاری در استان با سرمایه‌گذار بخش خصوصی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: با توجه به تأکید استاندار ایلام در خصوص توسعه صنعت گردشگری، سرمایه‌گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در استان دارند هرگونه تعامل، همکاری و پیگیری که نیاز باشد برای تسریع در تمام امور سرمایه‌گذاری در استان در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

شریفی با بیان اینکه این استان دارای توانمندی‌های برجسته‌ای برای تقویت صنعت گردشگری به ویژه در راستای گردشگری سلامت دارد، تصریح کرد: در بحث سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه گردشگری نیاز است زیرساخت‌های استان تکمیل شوند، در این راستا باید همه دستگاه‌های اجرایی استان کمک کنند.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های بی‌نظیری در استان ایلام با توجه به وجود مرز مهران برای گردشگری سلامت وجود دارد که این مسئله نیز نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: توسعه گردشگری سلامت جزو اولویت‌های میراث‌فرهنگی استان قرار دارد البته این مهم نیازمند سامان‌دهی مرز بین‌المللی مهران است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه