English

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران:

افزایش آگاهی، گام نخست برنامه‌های آموزش و پرورش مازندران است

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری این اداره‌کل که با هدف اجرای فاز دوم کانون یاریگران زندگی برگزار شد، بر افزایش آگاهی در میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای پیشگیری از اعتیاد و انواع رفتارهای پرخطر تأکید کرد.

افزایش آگاهی، گام نخست برنامه‌های آموزش و پرورش مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین کمالی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: دستگاه تعلیم و تربیت، بستر و زیرساخت مناسبی برای اجرای برنامه‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی برای توسعه و تعالی جامعه است اما در این رابطه به همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها هم نیاز داریم.

وی با اشاره به ضرورت حس همکاری و هم‌افزایی برای اجرای چنین طرح‌هایی، ادامه داد: آگاهی‌بخشی، گفتمان‌سازی و ایجاد حساسیت در بین معلمان و مدیران مدارس درخصوص معرفی خطرات مصرف انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش است و لازم است شاخص‌های ویژه نظارتی برای آن تهیه و بازدیدهای میدانی مستمر انجام شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران افزود: فاز دوم کانون یاریگران زندگی در بیش از 2060 مدرسه قابلیت اجرایی دارد و هدف آن گسترش نهضت فرهنگی، شبکه‌سازی و استفاده از ذی‌نفعان محلی برای اجرای بدون‌ نقص این برنامه است.

لازم به ذکر است؛ این برنامه از سال 98 در استان مازندران با تحت پوشش قرار دادن 1200 مدرسه و با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان، همکاران و والدین و طراحی پروژه‌های کوچک با هدف پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر در مدارس به اجرا در آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه