English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

۸۸ دوره آموزشی در خانه های هلال مازندران برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از برگزاری 88 دوره آموزشی با شرکت 1300 نفر در خانه های هلال این استان در یک سال گذشته خبر داد.

88 دوره آموزشی در خانه های هلال مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با اشاره به فعالیت 309 خانه هلال شهری و روستایی در این استان اظهار داشت: یکی از برنامه های راهبردی هلال احمر مازندران، توسعه خانه های هلال و ارائه آموزش های لازم برای مدیریت بحران در مناطق روستایی و شهری است.

وی ادامه داد: هم اکنون 271 خانه هلال روستایی و 38 خانه هلال شهری در استان مازندران فعال هستند که بیش از 6000 نفر جذب آنها شده اند و در یکسال گذشته نیز 88 دوره آموزش کمکهای اولیه و پایه داوطلبی با شرکت 1300 نفر در این خانه ها برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران تأکید کرد: با توجه به وضعیت اقلیمی و شرایط حادثه خیزی استان و همچنین نقش مؤثر خانه های هلال در افزایش تاب آوری، راه اندازی و تقویت این خانه‌ها در محلات شهری و روستایی و به ویژه در مراکز دهستان‌ها یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی افزود: به موازات توسعه خانه های هلال در مناطق روستایی، راه اندازی خانه های هلال در محلات شهری نیز در دستور کار است و تاکنون 38 خانه هلال شهری در استان راه اندازی شده است.

فخاری تصریح کرد: روند توسعه خانه های هلال به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار دارد ما از همه ظرفیت های داوطلبی برای توسعه خانه‌های هلال استفاده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه