English

شهردار چالوس:

الکترونیکی شدن شهرداری چالوس هدف ما است

شهردار چالوس گفت: ما شهرداری چالوس در بحث شهرداری الکترونیک و هم در ایجاد زیرساخت‌های الکترونیکی شهر چالوس پیشگام بود و امیدواریم به زودی بهره‌برداری این پروژه را شاهد باشیم.

الکترونیکی شدن شهرداری چالوس هدف ما است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مسعود یعقوبی شهردار چالوس در آیین آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری مشترکین (FTTH) استان مازندران در چالوس اظهار داشت: در راستای تأکیدات دولت محترم و فرماندار چالوس در زمینه الکترونیکی شدن شهرداری چالوس و شهر الکترونیکی، این هدف مجموعه مدیریت شهری چالوس در سال 1401 بود.

وی ادامه داد: اما به علت اینکه زیرساخت‌های موردنیاز برای الکترونیکی شدن در راستای ارائه خدمات سریع‌‌تر و بهتر به شهروندان چالوس وجود نداشت، شهرداری چالوس با هماهنگی نماینده مردم منطقه در مجلس و فرماندار چالوس تصمیم گرفت تا با شرکت‌های خصوصی، دولتی و خصولتی وارد مباحثه و گفتگو شود تا در حوزه زیرساخت‌های الکترونیکی به تفاهمی برسیم که در این زمینه با شرکت آسیاتک و ایرانسل به تفاهم و عقد قرارداد رسیدیم.

شهردار چالوس با بیان اینکه حدود 73 کیلومتر شرکت آسیاتک و 45 کیلومتر را نیز شرکت ایرانسل خدمات‌دهی خواهد کرد، گفت: مطمئناً با افزایش سرعت خدمت‌رسانی شهرداری چالوس در راستای ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان، راحت‌‌تر و قابل دسترس‌تر خواهد بود و اکنون به این مرحله رسیدیم.

وی افزود: شهرداری چالوس در بحث شهرداری الکترونیک و هم در ایجاد زیرساخت‌های الکترونیکی شهر چالوس پیشگام بود و امیدواریم به زودی بهره‌برداری این پروژه را شاهد باشیم.

همچنین مدیرعامل شرکت آسیاتک کشور نیز اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانیم ارتباطات IT وICT  پیشران اقتصاد دیجیتال و توسعه در همه ابعاد زندگی و جامعه ما است.

وی افزود: باعث افتخار است که شرکت ما امروز در شهر چالوس به عنوان نخستین شهر مازندران عملیات پیاده‌سازی فیبرنوری تا درب منازل برای دسترسی خانوارها را اجرا می‌کند.

محمدعلی یوسفی‌زاده گفت: پروژه اجرایی فیبر نوری مشترکین (FTTH) استان مازندران برای کل شهر چالوس با اعتبار 45 میلیارد تومان طراحی شده است و توسعه آن انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم از ماه آینده شروع سرویس‌دهی اینترنت پرسرعت به همه خانوارهای چالوسی را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه