English

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان اعلام کرد؛

برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام پرچم با شرکت بیش از ۱۰۰۰ تیم در گیلان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: برگزاری جام ملی پرچم ، ایجاد انگیزه فراوان در بین جوانان روستاها و محلات کرده و تحول بزرگی در شناسایی و معرفی استعدادهای ورزش کشور بوجود می آورد.

برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام پرچم با شرکت بیش از 1000 تیم در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، جهانبخش آرمان گفت: این دوره از رقابت‌ها که در سراسر کشور برگزار می شود، از ۲۷ تیر آغاز و تا پایان آذرماه به پایان می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان همچنین از برگزاری جام ملی پرچم در تمامی روستاها و محلات گیلان از تیرماه امسال به عنوان یکی از جام ها و طرح های موثر در کشور توسط وزارت ورزش ارزیابی کرد و گفت: جام پرچم در گیلان با حضور هزار و 50 تیم از تیرماه آغاز شده و این جام ملی توانسته انگیزه بزرگی در روستاها و محلات ایجاد کند و تحول بزرگی در شناسایی و معرفی استعدادهای ورزشی در ایران بودجود می آورد.

آرمان با بیان اینکه برای انجام چنین رقابت های بزرگی از همکاری فرمانداری ، بخشداران و دهیاران در سراسر استان بسیار سپاسگزاریم ، یادآور شد: برای انجام باشکوه این دوره از مسابقات به تمامی تیم‌ها یک دست لباس ورزشی اهدا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر این نکته که انجام بیمه ورزشی ورزشکاران الزامی خواهد بود ، افزود : این مسابقات با دو هدف بزرگ یعنی تأمین اوقات فراغت و کشف استعدادهای برتر برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه