English

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد؛

افتتاح سه پروژه زیربنایی کشاورزی در بابل همزمان با روز ملی روستا و عشایر

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: همزمان با روز ملی روستا و عشایر سه پروژه زیربنایی بخش کشاورزی با اعتبار 8 میلیارد و 460 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح می شود.

افتتاح سه پروژه زیربنایی کشاورزی در بابل همزمان با روز ملی روستا و عشایر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده مدیر جهاد کشاورزی بابل اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر، سه پروژه زیربنایی بخش کشاورزی با اعتبار هشت میلیارد و 460 میلیون ریال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان بابل افتتاح و بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: پروژه های افتتاحی شامل احداث کانال بتنی لاینینگ انتقال آب به مزارع به طول یک هزار و 850 متر در روستاهای روشن آباد، چمازکلا و سفید طور این شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به اینکه انتقال آب با لوله به مزارع یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند در بهبود وضعیت کشاورزی نقش مؤثری داشته باشد، تصریح کرد: با اجرای پوشش بتنی کانال های اراضی تسطیح شده، راندمان توزیع و انتقال آب افزایش یافته و هدر رفت آب کاهش می یابد و مدیریت توزیع آب مناسب تر و از رشد علف های هرز جلوگیری می شود.

وی بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه ها در 4 روستای این شهرستان 83 خانوار از مزایای آن  بهره مند می شوند.

علی گل زاده با اشاره به نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای طرح های زیربنایی بخش کشاورزی، گفت: جهاد کشاورزی از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی، رونق تولید و امنیت غذایی استفاده می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه