English

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران خبر داد؛

پرداخت خسارت ۷۰ میلیارد تومانی بیمه آتش سوزی رامیلای چالوس

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران گفت: خسارت 70 میلیارد تومانی بیمه رشته آتش سوزی ساختمان رامیلا به عنوان یکی از بیمه گذاران را با همکاری بانک رفاه کارگران با حضور فرماندار نوشهر پرداخت شد.

پرداخت خسارت 70 میلیارد تومانی بیمه آتش سوزی رامیلای چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن شریفی مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در حاشیه سفر به شهرستان نوشهر و دیدار با کارکنان بانک رفاه این شهرستان اظهار داشت: امروز توفیقی شد تا از نزدیک با همکاران بیمه ای در این شهرستان دیداری داشته باشیم و از روند کارها بهتر مطلع شویم.

وی با اشاره به پرداخت خسارت در کمترین زمان به بیمه گذاران ادامه داد: در این سفر خسارت 70 میلیارد تومانی بیمه رشته آتش سوزی ساختمان رامیلا به عنوان یکی از بیمه گذاران را با همکاری بانک رفاه کارگران با حضور فرماندار نوشهر پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران با بیان اینکه چک این خسارت به فرماندار نوشهر تحویل داده شد، تصریح کرد: بیمه ایران با قدمت 87 ساله و 207 شعبه امسال بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان فروش بیمه نامه و ده هزار میلیارد تومان پرداخت خسارت داشتیم.

وی افزود: این توفیق را داشتیم که یک بار وسیعی مسئولیت اجتماعی را از روی دوش دولت برداشته شود و در چنین مواقعی با حضور پر رنگ در زمان پرداخت خسارت و ارزیابی آن، بار خسارت برداریم.

گفتنی است؛ آتش سوزی برج 17 طبقه رامیلا چالوس در منطقه شهرک رجایی این شهرستان در آبان سال گذشته رخ داد و در در نهایت با سوختن کامل این برج به پایان رسید.

زبانه‌های آتش از ضلع غربی برج رامیلا شعله گرفته بود و متأسفانه با وجود تلاش و بارش باران این برج به طور کامل سوخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه