English

مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس خبر داد؛

اجرای طرح کتابخانه سیار در مناطق روستایی فارس

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: بزودی طرح کتابخانه سیار برای دسترسی مناطق روستایی فارس به کتاب با خرید دو خودرو اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، دومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز کتابخانه های عمومی فارس در سال جاری،  با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس، معاون و کارشناسان این اداره کل و جمعی از خیرین کتابخانه ساز و کتابخانه یار با بررسی دستورکار و مصوبات نشست پیشین برگزار شد.
روح الله منوچهری در این نشست با اشاره به حمایت های خیرین از مجموعه کتابخانه های عمومی عنوان کرد: خیرین کتابخانه ساز بازوی توانمند کتابخانه های عمومی هستند و لازم است نیک اندیشان در استان را برای ورود به حوزه فرهنگی به ویژه کتابخوانی تشویق کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به اینکه عملکرد مجموعه کتابخانه های عمومی استان در سال گذشته مورد قبول بوده است، گفت: طبق آمارهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور، استان فارس در بیشتر شاخص ها در رتبه های بالای کشور قرار دارد؛ از جمله این شاخص ها مشارکت خیرین و حمایت آنها از کتابخانه های عمومی در استان است.
وی همچنین از اجرای طرح کتابخانه سیار برای دسترسی مناطق روستایی فارس به کتاب خبر داد و گفت: با توجه به خرید دو خودرو برای کتابخانه سیار در سال گذشته، این خودرو ها آماده سازی شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید. علاوه بر آن با تأمین اعتبار بخش از این طرح، دو خودرو دیگر در دست خرید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی