English

استاندار همدان خبر داد؛

تست آب شرب انتقالی به همدان

استاندار همدان گفت:آب شرب انتقالی مردم همدان در حال تست و گذراندن چندین مرحله آزمایشی است.

تست آب شرب انتقالی به همدان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی در سیزدهمین جلسه شورای معادن استان همدان افزود: در ساخت شهرک‌های صنعتی، باید مسائل زیست محیطی را لحاظ کرد تا بافت انسانی، گیاهی و جانوری کمترین آسیب را ببیند.

استاندار همدان بیان کرد: معادن سیلیس به اندازه کافی در استان وجود دارد اما تعهدات زیست محیطی برای فرآوری معدنی سیلیس باید اخذ شود.

وی با بیان اینکه باید حقوق دولتی از معادن دریافت شود، خاطرنشان کرد: حقوق عامه از جمله یک درصد سهم معادن باید دریافت و برای آبادانی مناطقی که معادن در آنها ایجاد شده، هزینه شود.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی اقتضا می‌کند که خسارت وارده معادن به محیط زیست از طریق واریز مبالغ تعیین شده به حساب خزانه امین استان تامین شود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به کمبود آب شرب در همدان، استفاده نکردن از آب‌های طبیعی و سطحی برای مصارف معادن و همچنین استفاده از پساب‌ها برای معادن بسیار ضروری و مورد تاکید است. 

استاندار همدان با بیان اینکه آب شرب انتقالی مردم همدان در حال تست و گذراندن چندین مرحله آزمایشی است، از نصب دستگاه کنترل آنلاین ارزیابی کیفیت آب شرب در همدان خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه