English

معاون درمان وزارت بهداشت:

توسعه حوزه بهداشتی و درمانی بخش دولتی در گیلان/ توجه به بخش سالمندی مدنظر مسئولین گیلان باشد

معاون درمان وزارت بهداست، درمان و آموزش پزشکی در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی گیلان، توسعه حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در بخش دولتی استان گیلان و توجه به بخش سالمندی استان را دو اولویت مهم استان عنوان کرد.

توسعه حوزه بهداشتی و درمانی بخش دولتی در گیلان/ توجه به بخش سالمندی مدنظر مسئولین گیلان باشد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های دکتر سالاری رییس پیشین دانشگاه بویژه در بخش تامین بودجه عمرانی و تجهیزاتی و آرزوی توفیق برای دکتر حیدرعلی بالو در سمت جدید گفت: در هر مسوولیتی که هستیم، کارها باید به درستی انجام شود.

 کریمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع سلامت ، خاطرنشان کرد: در دوران همه گیری کرونا، در استان گیلان  اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که جای بسی تقدیر دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه  در دانشگاه علوم پزشکی  گیلان باید دو اولویت مد نظر قرار بگیرد، اذعان داشت:  اولین اولویت، توسعه حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در  بخش دولتی است که باید استان گیلان  در زمینه ساخت و ساز مراکز درمانی و بیمارستانها تقویت شود.  

 وی دومین اولویت دانشگاه علوم پزشکی و استان را توجه به بخش سالمندی عنوان کرد و افزود: استان گیلان به عنوان سالمندترین استان در کشور، باید مدنظر مسوولین استانی و دانشگاهی قرار گیرد تا  این استان بتواند با ارایه راهکارهای مناسب،  به سمت جوانی جمعیت پیش برود.

در پایان، معاون درمان وزارت بهداشت ضمن اهدای لوح تقدیر به  ارسلان سالاری رییس پیشین دانشگاه، حکم حیدرعلی بالو  به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان را به وی تفویض کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه