English

نادرالاصلی:

اصفهان امروز تشنه است/ چراغ زنده بودن زاینده‌رود نباید خاموش شود

​رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان امروز، تشنه است و این یک مسئله سیاسی و چالشی نیست.

اصفهان امروز تشنه است/ چراغ زنده بودن زاینده‌رود نباید خاموش شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مجید نادرالاصلی در نشست هم‌اندیشی رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و شهرستان‌های حاشیه زاینده‌رود بیان کرد: چراغ زنده بودن زاینده‌رود نباید خاموش شود، در این راستا شورای اسلامی شهر اصفهان در یک سال گذشته همسو با مدیریت استان در زمینه آب زاینده‌رود و جریان دائمی آن، اقدامات خوبی را شکل داده است.

وی اظهار کرد: الگوی کشت در سطح استان باید تحول یابد، البته مردم استان اصفهان به لحاظ آماری جزو استان‌های کم‌مصرف در زمینه آب شرب هستند، اما اقداماتی را برای اصلاح روندهای نادرست گذشته در زمینه توسعه کشاورزی و صنعت از استان باید آغاز کنیم.

نادرالاصلی با بیان اینکه اگر قرار است زاینده‌رود زنده باشد، باید برای همه باشد و اگر آب نیست برای همه نباشد، تصریح کرد: نقش شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان‌های شهری در احقاق حق مردم در زمینه آب بسیار حائز اهمیت است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان امروز، تشنه است و این یک مسئله سیاسی و چالشی نیست، تصریح کرد: چراغ زنده بودن زاینده‌رود نباید خاموش شود، در این راستا شورای اسلامی شهر اصفهان در یک سال گذشته همسو با مدیریت استان در زمینه آب زاینده‌رود و جریان دائمی آن، اقدامات خوبی را شکل داده است.

وی خاطرنشان کرد: جریان زاینده‌رود از سراب تا پایاب مهم است و همه شهرهای ساحلی زاینده‌رود را به یک چشم می‌نگریم، لذا در نظر داریم در طول عمر دوره ششم مدیریت شهری، یک جریان منطقی، اصولی و مطالبه‌گرایانه را در زمینه آب زاینده‌رود داشته باشیم.

نادرالاصلی اضافه کرد: برای احقاق خواسته‌های بحق، عرفی و قانونی خود در زمینه زاینده‌رود، نیازمند یک ید واحد و هم‌صدایی هستیم، بنابراین باید در این عرصه با هم مشورت کنیم تا به راهکاری مدون و هماهنگ برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی