English

شهرداری رشت خبر داد؛

جذب اعتبارات دولتی پروژه‌های مدیریت پسماند

شهردار رشت گفت: هزار میلیارد ریال از اعتبارات تخصیصی سفر ریاست محترم جمهوری و وزیر کشور در بخش اعتبارات دولتی پسماند طی یک هفته جذب شد.

جذب اعتبارات دولتی پروژه‌های مدیریت پسماند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سید امیر حسین علوی شهردار رشت آخرین اقدامات و رایزنیهای شهرداری برای جذب اعتبارات پروژه‌های مدیریت پسماند را تشریح کرد و اظهار داشت: هزار میلیارد ریال از اعتبارات تخصیصی سفر ریاست محترم جمهوری و وزیر کشور در بخش اعتبارات دولتی پسماند طی یک هفته جذب شد.

 شهردار رشت با تاکید بر اینکه اعتبارات پسماند با تدابیر استاندار محترم گیلان و برنامه‌ریزیهای مدیران شهرداری جذب شده است، تصریح کرد: شهرداری رشت برای جذب دیگر اعتبارات تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد و در جهت احقاق حق مردم فهیم رشت و سراوان از هیچ کوششی مضایقه نخواهد کرد.

 علوی اذعان کرد: تسریع در روند اجرای پروژه‌های پسماند در بخشهای اورهال شرکت کودآلی، احداث سوله‌های جدید، نصب تجهیزات، بهسازی لندفیل سراوان، احداث زباله‌ سوز، راه‌اندازی تصفیه‌ خانه شیرابه و امثالهم همزمان با افزایش رایزنیها جهت جذب دیگر اعتبارات این بخش به شکل ویژه در دستور کار شهرداری رشت قرار دارد و مدیریت شهری سعی دارد با سرعت بخشیدن به فعالیتها، روند ساماندهی معضل پسماند را به نحو مطلوبی پیش ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه