English

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس:

ستاره خلیج فارس تامین‌کننده ۴۰ درصد بنزین کشور/توانسته‌ایم از واردات بنزین جلوگیری کنیم

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: ۴۰ درصد بنزین کشور در این پالایشگاه تولید می‌شود و توانسته‌ایم جلوی واردات بنزین را بگیریم.

ستاره خلیج فارس تامین‌کننده ۴۰ درصد بنزین کشور/توانسته‌ایم از واردات بنزین جلوگیری کنیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در آئین گرامیداشت آتش‌نشانی و ایمنی نیز اظهارداشت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس از بزرگترین پالایشگاه‌های میعانات گازی جهان است و خوشحالیم که به دست متخصصان توانمند داخلی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ۴۰ درصد بنزین کشور در این پالایشگاه تولید می‌شود و توانسته‌ایم جلوی واردات بنزین را بگیریم، خدا راشاکریم که باعث افتخار و سربلندی نظام برای تولید پایدار بنزین هستیم و در همین تابستان گذشته بالای ۵۵ درصد بنزین مورد نیازکشور را تولید کردیم.

وی با بیان اینکه تحقق و استمرار در تولید بنزین از مهم‌ترین اهداف این شرکت است عنوان کرد: همه قوانین حوزه ایمنی و پی اس ام ما به گونه‌ای است که از توقف تولید بنزین در کشور جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اشاره به اینکه تولید ۱۰ میلیون لیتر بنزین در ۳ سال آینده از دیگر اهداف ماست تا تولید را به مرز ۵۰ میلیون لیتر در روز برسانیم افزود:این شرکت ساعتی ۱۶ تن گاز هیدروژن می‌سوزاند و ما با مطالعات صورت گرفته بنا داریم از این مقدار هیدروژن، بیش از ۵۰۰ هزار تن آمونیاک تولید کنیم.

جعفرپور اظهار کرد: تولید آمونیاک به تولید انواع کودهای شیمیایی در کشور می‌انجامد و امیدواریم با جذب سرمایه این طرح را اجرایی کنیم، همچنین برنامه داریم بوتان مازاد شرکت را نیز وارد چرخه تولید کنیم تا از خام‌فروشی جلوگیری کرده و به سمت پتروپالایشی شد تحرکت کنیم.

وی عنوان کرد: در دهه ۸۰ علی رغم اینکه دنیا به بلوغ طراحی در متریال و مسائل فنی رسیده بود اما اتفاقاتی روی مقداد که خارج از مسئله طراحی بود و دنیا به مسیری رفت که تمام وقایع را بازنگری و تحلیل کند؛ در سال ۱۹۹۲ سیستمی ۱۴ گانه از مجموعه‌ای از قوانین و مقررات به دنیا معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

شرکت نفت ستاره خلیج فارس خود را متعهد به پرداخت مالیات در استان می داند

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس عنوان کرد: فرهنگ ایمنی از المان‌های مهم پی اس ام و مدیریت ریسک در سازمان‌هاست و فرهنگ باید از مدیران و پیمان‌کاران آغاز شود تا به تمام سطوح سازمانی تسری یابد، خوشحالم و خدا را شاکرم که فرهنگ ایمنی در شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس بسیار نهادینه است.

جعفرپور تصریح کرد: ما رسالت بسیار بزرگی در کشور داریم و برای تحقق آن ناچاریم به تک تک المان های ایمنی و پی اس ام پایبند باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه