English

فرماندار شهرستان قشم خبرداد؛

بسیجی مدافع امنیت شهرستان قشم به شهادت رسید

مجتبی امیری دوماری بسیجی مدافع امنیت شهرستان قشم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بسیجی مدافع امنیت شهرستان قشم به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد محمد حسینی فرماندار شهرستان قشم در تشریح این خبر، گفت: این شهید مدافع امنیت عضو بسیج هنرمندان شهرستان قشم و متولد سال ۱۳۶۷ بود که در شامگاه چهارشنبه سی ام شهریور ۱۴۰۱، هنگام اهانت آشوبگران به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تصاویر شهدای دفاع مقدس و پرچم سیاه عزاداری سیدالشهدا (ع)، با آنان درگیر و بر اثر اصابت دو گلوله از سلاح اغتشاشگران مجروح شد.

وی افزود: شهید مجتبی امیری بعد از اصابت گلوله به بیمارستانی در قشم منتقل و برای دریافت خدمات تکمیلی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد، اما پس از ۱۰ روز به علت شدت جراحت وارده آسمانی شد.

فرماندار شهرستان قشم با تسلیت شهادت این بسیجی دلاور، مجاهد و انقلابی بیان کرد: با مدیریت هوشمندانه نیروهای فراجا، تعامل دستگاه‌های امنیتی، قضایی و مشارکت مردم بصیر و ولایی این شهرستان مرزی، تاکنون شمار زیادی از عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در این جزیره شناسایی و دستگیر شده اند.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت روز دوشنبه(یازدهم مهرماه) ساعت ۱۵ از میدان شهید سلیمانی قشم به سمت امامزاده سید مظفر (ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای این آستان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه