English

با هدف اشاعه فرهنگ اهدای خون؛

مجمع خیرین انتقال خون مازندران تشکیل شد

با هدف اشاعه فرهنگ اهدای خون و توسعه و بهسازی زیرساخت ها و تجهیزات انتقال خون، مجمع خیرین اداره کل انتقال خون مازندران صبح امروز در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

مجمع خیرین انتقال خون مازندران تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر عبداله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون استان ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از تشکیل این مجمع، به نقش و جایگاه حیاتی انتقال خون در سلامت مردم اشاره کرد و اظهار داشت: انتقال خون یک مجموعه عام المنفعه است که وابسته به حضور مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به شمار زیاد بیماران خاص، وجود دو دانشگاه علوم پزشکی، 47 مرکز درمانی، 7 مرکز جراحی قلب باز، گردشگر پذیری و تصادفات جاده ای مصرف خون و فرآورده های خون در استان مازندران بالا است.

مدیرکل انتقال خون استان مازندران هدف از تشکیل مجمع خیرین را گسترش بیش از پیش فرهنگ اهدای خون در جامعه و توسعه و بهسازی زیرساخت ها و تجهیزات انتقال خون، رفاه اهداکنندگان عزیز و همچنین کارکنان زحمت کش دانست و گفت: امیدواریم با کمک این مجمع چالش ها و نیازمندی های انتقال خون مرتفع گردد.

در ادامه هر یک از اعضای مجمع خیرین نظرات، پیشنهادات و برنامه‌های خود را در پیشبرد اهداف عالیه مجمع بیان کردند.

 گفتنی است؛ در پایان این مجمع دکتر مرتضی شجاعی استاد دانشگاه و عضو کانون نظام مهندسی کشور به انتخاب اعضا به عنوان رئیس، سید علی مفتاح به عنوان مدیرعامل، حسین صمدی نایب رئیس، محمدتقی امینی خزانه دار،  ولی اله برزگر کلمهر اهدا کننده مستمر خون به عنوان بازرس و میثم رمضانی به عنوان دبیر مجمع تعیین شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه