English

سرپرست باشگاه تراکتور:

برنامه ای برای جذب آل کثیر نداریم

سرپرست باشگاه تراکتور با رد اخبار مربوط به مذاکره این باشگاه با «عیسی آل کثیر»مهاجم تیم پرسپولیس، گفت: برنامه ای برای جذب این بازیکن نداریم.

برنامه ای برای جذب آل کثیر نداریم

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج سرپرست باشگاه تراکتور در گفت و گویی، مذاکره این باشگاه با اندی کارول مهاجم سابق تیم ملی انگلیس را تایید و اظهار کرد: با این بازیکن در مراحل پایانی عقد قرارداد بودیم که به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی این قرارداد منتفی شد.

وی همچنین در مورد اخراج سعید واسعی از تیم افزود: این بازیکن چند سال برای تیم زحمت کشیده و موضوع اخراج اصلا مطرح نیست بلکه بین این بازیکن و باشگاه توافقی شده تا وی در تیم و باشگاهی دیگر بتواند به فوتبالش ادامه دهد.

بهتاج همچنین در مورد شکایت محمدرضا خانزاده از باشگاه و گرفتن حکم علیه این باشگاه، گفت: خانزاده بازیکن خوبی است و زمانی که باشگاه را تحویل گرفتم (یکم مرداد ۱۴۰۱) قراردادی بین باشگاه و این بازیکن وجود نداشت اما وی عنوان کرده بود که قرارداد دارد در حالیکه این بازیکن در اردوی ترکیه حاضر و مصدوم شد و به ایران برگشت و از آن پس هیچ همکاری بین دو طرف وجود نداشته است.

سرپرست باشگاه تراکتور اضافه کرد: پس از شکایت خانزاده از باشگاه، کمیته تعیین وضعیت نیز تصریح و تایید کرد که این بازیکن آزاد است و هیچ ارتباطی با تراکتور ندارد.

تیم فوتبال تراکتور که در حال حاضر با هشت امتیاز از ۶ بازی در رده هشتم جدول قرار دارد در دیداری حساس و بزرگ از هفته هفتم به مصاف تیم پرسپولیس صدرنشین این رقابت ها خواهد رفت.

این دیدار ساعت ۱۷.۳۰ عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: در تعطیلی لیگ خوب تمرین کرده‌ایم و از شرایط بازیکنان رضایت دارم.

قربان بردیف افزود: تمامی برنامه زیزی‌ها را به خوبی اجرا کرده‌ایم و دوبازی دوستانه نیز برگزار کردیم که از آن‌ها نیز رضایت دارم.

وی بیان کرد: پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب ایران است و بازیکنان خوبی داردو اتفاقی نیست که بیش‌تر بازیکنان این تیم در تیم‌ملی حضور دارند، معتقدم فردا بازی جذاب و سختی داریم.

سرمربی پرسپولیس نیز گفت: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است اما تیراکتور هم در هفته های گذشته به شرایط خوبی رسیده و در کل بازی سختی پیش رو داریم.

یحیی گل محمدی افزود: تلاش می‌کنیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم و از بازیکنانم خواسته ام تا تمرکزشان بر روی بازی و کسب سه امتیاز باشد.

آخرین برد تراکتور مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در آذر سال ۹۳ رقم خورد و تراکتوری ها در این بازی با نتیجه یک بر صفر برنده شدند.

آخرین برد تراکتور در مقابل پرسپولیس نیز به شهریور ۱۳۹۸ در تبریز برمی گردد و در این دیدار نیز تراکتور با یک گل برنده بازی شد اما در پنج بازی اخیر تراکتور هیچ بردی مقابل پرسپولیس نداشته و نتیجه را واگذار کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه