English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

علل حوادث اخیر باید تجزیه و تحلیل شود/ بررسی جایگاه تبعیض، فقر و بیکاری در اغتشاشات

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اینکه زمینه ساز حوادث اخیر، آشوب‌ها و اغتشاشات، مسائلی مانند تبعیض، فقر، بیکاری و... است را باید بررسی کرد و شورای شهر وظیفه دارد این موضوع را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

علل حوادث اخیر باید تجزیه و تحلیل شود/ بررسی جایگاه تبعیض، فقر و بیکاری در اغتشاشات

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید نادرالاصلی با تبریک ماه ربیع الاول با بیان اینکه حوادث اخیر متأسفانه هرازگاهی در کشور رخ می‌دهد و ما تجزیه و تحلیلی برای آن نداریم، گفت: مسئولیت ما در کشور به این می‌گذرد که مراسمی را برگزار کنیم، اما واقعیت مطلب این است که ما وظایفی داریم و در حوزه مدیریت شهری اصفهان می‌توانیم آغازگر این موضوع باشیم که چرا این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی با تقدیر از مردم اصفهان که در اربعین حسینی حضوری پرشکوه داشتند ، اظهار کرد: حضور مردم به صورت چشمگیر در این مراسم درخشان بود، مدیریت شهری نیز به نحو مطلوب این همراهی و همکاری را در برگزاری مراسم دهه سوم ماه صفر داشتند.

عضو شورای شهر اصفهان با تشکر از کارگران و همکاران خدمات شهری، آتش نشانی، فضای سبز و.. گفت: این ایام شلوغی کار این قشر بود، باید به صورت جدی از این مجموعه جدی و زحمتکش که در همه جا با وجود حوادث اخیر حضور دارند تشکر کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هفته دفاع مقدس به علت همزمانی با دیگر اتفاقات آنچه در شأن ایثارگران بود عمل نکردیم. باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌تری می‌کردیم. پیشنهاد می‌دهم در جلسه علنی هفته آینده این اتفاق صورت گیرد.

وی با تقدیر از آتش نشانان گفت: این قشر از روی صدق نیت در مراسم اربعین حضور داشتند که شاهد آن بودیم. لازم است به این قشر نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

نادرالاصلی با بیان اینکه حوادث اخیر متأسفانه هرازگاهی در کشور رخ می‌دهد و ما تجزیه و تحلیلی برای آن نداریم، گفت: مسئولیت ما در کشور به این می‌گذرد که مراسمی را برگزار کنیم، اما واقعیت مطلب این است که ما وظایفی داریم و در حوزه مدیریت شهری اصفهان می‌توانیم آغازگر این موضوع باشیم که چرا این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: اینکه زمینه ساز این مسائل، تبعیض، فقر، بیکاری و.. است را باید بررسی کرد و شورای شهر وظیفه دارد این موضوع را بررسی کند. البته در اصفهان ای حوادث به نسبت کشور کمرنگ بود اما برای پیشگیری از تکرار آن باید تجزیه و تحلیل کنیم تا برای آینده نظام برنامه داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز فقط به معلول‌ها پرداخته می‌شود و اینکه چه چیزی باعث بروز این اتفاقات شده مورد توجه نیست که باید به آن دقت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه