English

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

جابجایی کانتینر در بندر شهید رجایی به بیش از ۹۸۰ هزار TEU رسید

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری حجمی بالغ بر 980 هزار و 789TEU کانتینر طی نیمه نخست سال جاری در بندر شهید رجایی خبر داد.

جابجایی کانتینر در بندر شهید رجایی به بیش از 980 هزار TEU رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با ارائه تازه ترین آمار و ارقام از عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی طی شش ماهه سال جاری، اظهارداشت: در این دوره زمانی در مجموع رقمی بالغ 980 هزار و 789 TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در این بندر تخلیه و بارگیری شد.

عباس نژاد خاطرنشان کرد: از مجموع 790 هزار و 699 TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، 144 هزار و 624 TEU مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است.

به گفته وی، حجمی بالغ بر151هزارو 365 TEU کانتینر طی نیمه نخست امسال از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان از جابجایی 185 هزار و 28 TEU کانتینر حامل کالاهای صادراتی و 309 هزار و 682 TEU کانتینر وارداتی طی شش ماه سال جاری خبر داد.

گفتنی است؛ بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته‌ترین پایانه‌های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا به عنوان بزرگترین و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران محسوب می‌شود که تخلیه و بارگیری بیش از ۸۰ درصد کالاهای کانتینری درسطح بنادر کشور را پشتیبانی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه