English

همزمان با هفته شکوهمند دفاع مقدس صورت گرفت؛

تجلیل مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

همزمان با هفته شکوهمند دفاع مقدس، طی مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از زحمات همکاران عزیز رزمنده قدردانی به عمل آمد.

تجلیل مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در این مراسم خطاب به یادگاران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شما با فداکاری و پایمردی در برابر دشمن متجاوز بعثی، حماسه به یاد ماندنی آفریدید و دین خود را به مردم و کشور ادا کردید.

وی با قدردانی از زحمات و فداکاری های رزمندگان و ایثارگران عزیز، ادامه داد: در این برهه از زمان نیز شما به عنوان دلاورمردان عرصه ایثار و شهادت می توانید با آگاهی بخشی و روشنگری در محیط پیرامون خود، نقش مناسبی در آرامش جامعه ایفا کنید.

بندر نوشهر

در ادامه سردار اکبر پاشا از فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت طی سخنانی به بیان خاطرات و ناگفته هایی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: دشمن بعثی با آغاز جنگ تحمیلی، جنایت های زیادی به ویژه در مناطق عملیاتی غرب کشور عزیزمان مرتکب شد و رزمندگان دلاور ما با جانفشانی و فداکاری های بی مانند خود در برابر دشمن متجاوز که از سوی 48 کشور حمایت می شد، ایستادگی کردند.

در پایان با اهداء لوح سپاس از سوی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مسئولین حاضر در جلسه از دلاوری ها و پایمردی های رزمندگان عزیز شاغل در بنادر نوشهر و فریدونکنار قدردانی به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه