English

صولت مرتضوی بیان کرد:؛

ثبت الگوی عملی از مدیریت جهادی در دهه آخر صفر برای خراسان رضوی

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: با کار‌های انجام شده الگوی عملی از مدیریت جهادی در دهه آخر صفر در خراسان رضوی به ثبت رسیده و قرارگاه شبانه روزی، زیر نظر مدیریت استاندار فعال است و آمادگی وجود دارد تا هر مشکل احتمالی را در کمترین فرصت حل کنیم.

ثبت الگوی عملی از مدیریت جهادی در دهه آخر صفر برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: با کار‌های انجام شده الگوی عملی از مدیریت جهادی در دهه آخر صفر در خراسان رضوی به ثبت رسیده و قرارگاه شبانه روزی، زیر نظر مدیریت استاندار فعال است و آمادگی وجود دارد تا هر مشکل احتمالی را در کمترین فرصت حل کنیم.

مرتضوی این سخنان را در حاشیه جلسه قرارگاه مرکزی دهه پایانی صفر که با حضور وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی در مشهد برگزار شد اظهار کرد و ادامه داد: تامین وسیله حمل ونقل ناوگان اتوبوسرانی، افزایش پرواز‌ها و رام قطار و کوتاه کردن سرفاصله حرکت قطارشهری و ناوگان اتوبوسرانی از جمله اقدامات انجام شده است.

مرتضوی درخصوص بودجه زیارت هم یادآورش کرد: انشالله بودجه زیارت را سال آینده خواهیم داشت.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز هر آنچه نیاز بوده در شهر و مسیر مواصلاتی در کنار ۲ بیمارستان سیار در سطح مشهد بنا شده است و کادر پزشکی بطور کامل در خدمت زائران هستند.

وی همچنین تاکید کرد: هلال احمر نیز نسبت به تکمیل و توسعه ایستگاه‌های امداد و نجات مسیر‌ها اقدام کرده است و پویش هر خانه یک زائرسرا هم راه اندازی شده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: این یک حرکت منحصر به فرد و یک اقدام مبارکی است و کار بزرگی از سوی بانوان در این راه برداشته شده است که با تراکم جمعیت زائر و برنامه ریزی، مردم محور کار‌ها شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی