English

جریمه سنگین کمیته انضباطی برای باشگاه ملوان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه ملوان بندر انزلی را به دلیل تخلفات صورت گرفته در دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال جریمه کرد.

جریمه سنگین کمیته انضباطی برای باشگاه ملوان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، این کمیته تیم ملوان بندرانزلی را به دلیل توهین، فحاشی، پرتاب سنگ و بطری آب که منجر به وقفه بازی از سوی تماشاگران منتسب شد به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

کمیته انضباطی همچنین مازیار زارع سرمربی تیم ملوان بندر انزلی که اقدام به بیرون کشیدن تیمش در جریان بازی با تیم ذوب آهن اصفهان کرد را به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی، پژمان نوری مدیرعامل تیم ملوان این تیم را به دلیل بدرفتاری مقابل مقام رسمی که منجر به اخراجش شد، به ۲ جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. 

همچنین حسین شاهین، مدیر رسانه تیم ملوان بندرانزلی به دلیل رفتار غیر ورزشی به یک جلسه از همراهی تیم خود از حضور در کلیه ورزشگاه‌های کشور محروم شد و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی با ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، ۸ شهریور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی برگزار شد و با تساوی یک – یک به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی