English

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه 2 مهر در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ یداله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی که از روز چهارشنبه 30 شهریورماه در جاده‌های استان آغاز شد تا روز شنبه 2 مهر ادامه دارد که بر اساس آن تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 2 مهر از محور‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به طور مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

وی بیان داشت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های از محور هراز ممنوع است.

گفتنی است؛ اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه