English

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خبر داد؛

اجرای ۴۰ هزار متر خط‌کشی ترافیکی در آستانه بازگشایی مدارس

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: خط‌کشی طولی معابر با رنگ‌های استاندارد ترافیکی به طول ۴۰ هزار متر در خیابان بهشت در حال انجام است.

اجرای ۴۰ هزار متر خط‌کشی ترافیکی در آستانه بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدسلمان قاضی‌عسگر از اجرای چندین طرح و عملیات در آستانه سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس خبر داد و  گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از مهرماه، مدیریت منطقه ۹ در کنار فضاسازی مناسب، ایمن‌سازی محل عبور دانش‌آموزان در محدوده مدارس از قبیل آشکارسازی سرعت‌گیرهای معابر با نصب گل میخ، نصب تابلوها و علائم ترافیکی، آشکارسازی گذرگاه‌های عابر پیاده با نصب گل میخ‌های سرامیکی به‌ویژه در چهارراه‌ها را دست اقدام دارد.

وی رنگ‌آمیزی جداول محدوده مدارس، چهارراه‌ها و گذرگاه‌های عابرپیاده در سطح منطقه را اقدام دیگری در این زمینه دانست و افزود: این عملیات‌ها با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال انجام می‌شود.

این مقام مسئول از خط‌کشی طولی معابر با رنگ‌های استاندارد ترافیکی به طول ۴۰ هزار متر در خیابان بهشت خبر داد و اظهار کرد: این عملیات در شمال خیابان آتشگاه و کندروی بزرگراه شهید خرازی نیز با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال در دست انجام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ستاد مهر منطقه ۹ با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی و تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی در مباحث شهری تشکیل شده است، افزود: خط‌کشی گذرگاه‌های عابرپیاده محدوده مدارس با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه