English

در بازدید وزیر نیرو از سقاخانه ابوالفضل عباس(ع) عنوان شد؛

سنگ تمام صنعت آب و برق استان برای فراهم نمودن آسایش زوار

وزیر نیرو، استاندار ایلام و معاونین، مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب برق استان و مدیران عامل شرکتهای آب و برق و برخی از مدیران دستگاههای اجرایی از سقاخانه‌های حضرت ابوالفضل عباس(ع) بازدید کردند.

سنگ تمام صنعت آب و برق استان برای فراهم نمودن آسایش زوار

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی پوراحمد مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در این بازدید گزارشی از روند آماده‌سازی زیرساخت‌های صنعت آب و برق استان ارائه نمود.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی وزارت متبوع تامین آب و برق پایدار است که به نحو مطلوبی در پایانه مرزی مهران انجام شده و خوشبختانه تاکنون کمبودی در این خصوص وجود نداشته افزود : کار مطالعه پتانسیل یابی و جانمایی سه حلقه چاه با هدف تامین آب پایدار توسط شرکت آب منطقه ای انجام و خوشبختانه از آبدهی مناسب و متناسبی برخوردار هستند که نیاز فعلی را به نحو مطلوب برآورده میکنند ، 

پوراحمد افزود: علاوه بر وظایف سازمانی بحث تامین آب بسته بندی ، خنک سازی و توزیع در بین زوار از اقداماتی است که با هدایت شرکت مدیریت منابع آب ایران و مشارکت شرکتهای آب منطقه ای استانها و بخصوص همکاران استان ایلام در قالب دو ایستگاه ثابت و چندین نقطه سیار در حال انجام است که روزانه تا ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی خنک در بین زوار قرار توزیع می‌شود، وی افزود: برای انجام این مهم همه ظرفیت، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی شرکت را بکار گرفته ایم تا عاشقان و مشتاقان زیارت امام حسین(ع) سفر راحتی را تجربه کنند.

پوراحمد در پایان سخنانش از توجه و حمایت ویژه دکتر محرابیان وزیر محترم نیرو، استاندار محترم و معاونین وزیر تقدیر و تشکر نمود.

علی اکبر محرابیان در این بازدید با تقدیر از مجموعه اقدامات جهادی صنعت آب و برق استان، گفت: باید تمام تلاش مجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه، فراهم نمودن آسایش و آرامش خاطر برای زوار اربعین باشد.

وزیر نیرو تصریح کرد: با عنایات امام حسین ع، اقدامات بسیار بزرگی صورت گرفته، هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله وجود دارد.

دکتر محرابیان تاکید کرد: با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا در دو سال گذشته، این حجم استقبال و حضور زائرین در مرزها علی الخصوص مرز مهران به دلیل شرایط نزدیک بودن به عتبات عالیات قابل پیش بینی بود که الحمدالله با وجود این پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امروز شاهد رضایت زوار اباعبدالله ع هستیم.

محرابیان در پایان از مهمان نوازی مردم استان علی الخصوص مردم شهرستان مهران تقدیر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه