English

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان اعلام کرد؛

۴ نفر از فوت شدگان حادثه آتش‌سوزی خودرو در عراق اصفهانی بودند

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: چهار نفر از فوت شدگان حادثه آتش‌سوزی خودرو در عراق از یک خانواده اصفهانی بودند.

۴ نفر از فوت شدگان حادثه آتش‌سوزی خودرو در عراق اصفهانی بودند

علیرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، از ده نفری که در انفجار ون در کشور عراق در دم جان باختند، چهار نفر از اعضای یک خانواده ساکن هشت بهشت شرقی اصفهان بودند.

وی در خصوص تعداد فوتی‌های زائران اصفهانی در حوادث عراق بیان داشت: متأسفانه تاکنون ۵ نفر از استان اصفهان در این حوادث فوت کردند که یک نفر اهل اردستان و چهار نفر اهل اصفهان بوده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه سماح برای اعزام به راهپیمایی عظیم اربعین همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹۳ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ثبت‌نام ۲۴۴ هزار نفر با پرداخت حق بیمه، قطعی شده است.

صادقی با اشاره باینکه  نیمی از ثبت‌نامی‌ها از شهرستان اصفهان است، گفت: شهرستان‌های خمینی‌شهر، نجف‌آباد، فلاورجان، شهرضا و شاهین‌شهر به ترتیب بیشترین تعداد ثبت‌نام شدگان اربعین در استان را دارند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان بیان اینکه حدود ۴۰ درصد ثبت‌نامی‌ها زن و ۶۰ درصد مرد هستند، افزود:۲۱۴ هزار و ۳۹ نفر از زائران کربلا از اصفهان مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده‌اند.

وی گفت: ۲۴ هزار و ۸۰۹ نفر مرز شلمچه، ۲۶۶ هزار و ۴۴۴ نفر مرز چذابه و ۹ هزار و ۳۵ نفر نیز مرز خسروی را انتخاب کردند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه ۵ هزار و ۱۳۴ نفر نیز مرز هوایی برای سفر به انتخاب کردند، بیان داشت:از بین ثبت نام کنندگان سفر اربعین از اصفهان ۱۲۲ هزار و ۱۲۳ نفر زن و ۱۷۰ هزار و ۴۷ نفر مرد بوده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه