English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:

باقیمانده متروپل فرو ریخت/ اعزام تیم های امدادی و خدماتی به محل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با بیان اینکه بخشی از ساختمان متروپل آبادان فروریخت، گفت: تیم های عملیاتی امداد ونجات به محل فروریختن بخش های دیگری از سازه برج متروپل اعزام شدند.

باقیمانده متروپل فرو ریخت/ اعزام تیم های امدادی و خدماتی به محل

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، وحید  شعبانی مدیرعامل جمعیت حلال احمر خوزستان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بنا بر اطلاعات اولیه بخش دیگری از سازه برج متروپل دقایقی قبل فروریخته است و تعدادی نیز مصدوم شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: با وصول این خبر به مرکز عملیاتی جمعیت هلال احمر خوزستان، بلافاصله ۵ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شده اند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه، تیم های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور در منطقه اقدام به عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان کرده است.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه احتمال افزایش تعداد مجروحان وجود دارد، بیان کرد : تیم های آنست (سگ های زنده یاب) و واکنش سریع استان نیز فرخوان شده و در مسیر رسیدن به صحنه هستند.

شعبانی اظهار داشت: اطلاعات مربوط به تعداد مصدومان و سایر اخبار امدادرسانی ها مربوطه نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

اعزام تیم های پزشکی به محل ساختمان متروپل آبادان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و مسئولان مدیریت شهری و نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در سانحه مجدد ریزش متروپل در محل حاضر هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه  گفت: از دقایق اولیه ریزش مجدد بخشی دیگر از ساختمان متروپل نیروهای جهادی و پرتلاش اورژانس ۱۱۵ در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر و آماده ارائه اقدامات اولیه درمانی و امداد رسانی به مصدومین احتمالی شدند.

سید نادر نقیبی افزود: تمامی نیروهای اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و آمبولانس های این مجموعه در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

سرپرست شهرداری آبادان نیز گفت: نیروهای امدادی و خدماتی در حال بررسی وضعیت سازه هستند.

محمدرضا متور افزود: بخشی از سازه در هنگام سبک سازی برای تخریب ریزش کرده و در حال بررسی وضعیت هستیم.

گفته می شود یک کارگر در زیر آوار است.

به گزارش خبرگزاری موج، حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان دوم خرداد ماه امسال رخ داد که در این حادثه ۴۳ نفر کشته و ۳۷ نفر مصدوم شدند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه