English

ناصر نور زاده عنوان کرد؛

‎بازسازی کشتارگاه میناب ۴ تا ۶ ماه زمان می‌برد/ انجام تمهیدات برای تامین بازار مرغ شرق هرمزگان

‎مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب زمان مورد نیاز برای بازسازی کشتارگاه در آتش سوخته‌ی این شهرستان را چهار تا 6 ماه عنوان کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با کشتارگاه‌های مرکز استان اختلالی در چرخه تولید و توزیع مرغ برای شهروندان پیش نخواهد آمد.

‎بازسازی کشتارگاه میناب 4 تا 6 ماه زمان می‌برد/ انجام تمهیدات برای تامین بازار مرغ شرق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ناصر نور زاده مدیر جهاد کشاورزی میناب ضمن اشاره به حادثه آتش سوزی در کشتارگاه این شهرستان، عنوان کرد: میزان خسارت‌ها هنوز به صورت دقیق مشخص نیست و انجام برآوردهای احتمالی در دست اقدام است.

‎وی عنوان کرد: این کشتارگاه مرغ سالانه ۱۱ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مرغ را به صورت ظرفیت اسمی دریافت می‌کرده و به صورت روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ تن کشتار داشته است.

‎نور زاده زمان بازسازی تقریبی بازسازی این کشتارگاه را بین چهار تا شش ماه عنوان کرد و افزود: البته این زمان با فراهم شدن به‌موقع تسهیلات و نقدینگی است.

‎مدیر جهاد کشاورزی میناب میزان اشتغال زایی مستقیم این کشتارگاه را ۷۵ نفر عنوان کرد و گفت: علی‌رغم اینکه این کشتارگاه تنها کشتارگاه حوزه شرق هرمزگان بود اما با هماهنگی‌های انجام شده با کشتارگاه‌های مرکز استان اختلالی در چرخه تولید و توزیع مرغ برای شهروندان پیش نخواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه