English

دستگیری سارقان حساب های بانکی در قم

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: ۲ سارق حساب های بانکی که از طریق اسکیمر، ۳۵ میلیارد ریال سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

دستگیری سارقان حساب های بانکی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ علی موالی رئیس پلیس فتا استان قم در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت های متعدد افرادی مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی کارت بانکی آن ها را کپی کرده و با انجام تراکنش خرید از دستگاه کارت خوان از حساب آن ها برداشت شده است، شناسایی متهم یا متهمان در دستور کار مأموران پلیس فتا استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با تشکیل جلسات متعدد و بررسی فنی پرونده ها، در نهایت ۲ متهم شناسایی شدند و مشخص شد افراد موصوف در شهر تهران اقدام به پولشویی و انتقال احتمالی وجوه به خارج از کشور می کردند.

موالی گفت: مأموران پلیس فتا استان قم سپس ضمن هماهنگی قضایی، با حضور در تهران و در عملیاتی مشترک با مأموران پلیس فتا استان تهران بزرگ متهمان را در فرصتی مناسب و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: یکی از متهمان دارای سوابق متعدد در حوزه اسکیمر و از محکومان تحت تعقیب بوده است که در گذشته به کشور ترکیه گریخته و مجدداً به صورت غیر قانونی وارد کشور شده است و در حیطه جرایم خشن نیز دارای یک مورد سابقه سرقت مسلحانه است و از وی حین دستگیری یک کیف دستی حاوی مقادیر زیادی وجه نقد، دلار، تعداد زیادی پوکه سیم کارت و تعدادی کارت بانکی کپی شده به همراه تعدادی گوشی تلفن همراه و یک عدد سیم کارت کشور ترکیه کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه این پرونده ۳۰ شاکی دارد، وجه برداشت شده از حساب مردم را توسط متهمان ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: افراد مذکور طی تحقیقات انجام شده به بزه انتسابی و مشارکت با متهمان دیگر اعتراف کردند و پرونده تشکیل شده در حال رسیدگی است و تحقیقات نیز در این رابطه همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس فتا استان قم از عموم مردم خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی WWW.CYBERPOLICE.IR گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه