English

با حضور نمایندگان شهرستان آران و بیدگل انجام شد؛

برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان

مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان با حضور نمایندگان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان  با حضور نصیر زاده رئیس فدراسیون و رئیس مجمع ، جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان و نایب رئیس مجمع ،استاد آگاهی دبیر مجمع ،تابش فر سرپرست هیات و دیگر اعضای محترم برگزار گردید.

جوزدانی با کسب بیش از نیمی از رای از جمع ۳۱ رای توانست به مدت چهار سال سکان دار هیات بزرگ بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان شود.

در این جلسه علی شاهزاده ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان آران و بیدگل به عنوان یکی از  اعضای اصلی  شهرستانها و مسعود قدیریان به عنوان نماینده ورزشکاران استان اصفهان از شهرستان آران و بیدگل در این مجمع حضور و حق رای داشتند.

کسری باقی، محمد جوزدانی، محمد جهان آرای، سعید رستمی، محمد فلاحیان، مجتبی محمدی و محمد نوری کاندیدهای این دوره بودند که پس از آغاز مجمع محمد نوری به نفع کسری باقی انصراف داد و سعید رستمی در مجمع حضور پیدا نکرد.

کسری باقی ۸ رأی، محمد جوزدانی ۱۱ رأی، محمد جهان آرای صفر رأی، محمد فلاحیان صفر رأی و مجتبی محمدی ۱۲ رأی به دست آوردند که جوزدانی و محمدی به دور دوم انتخابات رفتند.

در دور دوم انتخابات جوزدانی ۱۶ رأی و محمدی ۱۵ رأی از ۳۱ رأی را به دست آوردند و در نهایت محمد جوزدانی ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان را بر عهده گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه