English

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه غرب مازندران:

سوخت‌رسانی و بنزین در غرب مازندران در شرایط پایدار قرار دارد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس - غرب مازندران گفت: الان با وجود ترافیک‌های چندین ‌ساعته‌ای که در غرب مازندران وجود دارد، شرایط بسیار پایداری در زمینه سوخت‌رسانی و بنزین در غرب مازندران وجود دارد.

سوخت‌رسانی و بنزین در غرب مازندران در شرایط پایدار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، تورج امانی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس - غرب مازندران در حاشیه برگزاری مانور مقابله با آلودگی نفتی رودخانه و حریق نفت‌کش در چالوس، اظهار داشت: این سناریوی تنظیم شده از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس بود در راستای اهمیت مسئولیت اجتماعی که این شرکت دارد و ضرورت رعایت الزامات زیست‌محیطی با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم این قبیل مانورها که به نوعی به تازگی در دستور کار ما قرار گرفته است با توجه به استراتژی‌های جدید در راستای پدافند غیرعامل توسعه پیدا کند و ما در جهت شناخت نقاط ضعف و قوت خودمان این مانور را برگزار کردیم.

مانور شرکت نفت غرب مازندران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس - غرب مازندران با بیان اینکه دوره‌های آموزشی به منظور تقویت موارد مدنظرمان انجام خواهیم داد، افزود: حفظ مباحث زیست‌محیطی که بسیار رسالت و مأموریت بزرگی است و این به عنوان مسئولیت اجتماعی برای ما همیشه در اولویت قرار دارد و برنامه‌ریزی لازم را داریم.

وی بیان داشت: مانور قطع گاز در مازندران همیشه از سوی شرکت گاز اجرا می‌شد ولی ما گفتیم باید این مانور از سوی شرکت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس انجام دهد که البته مسئولان پدافند غیرعامل در مرکز استان نیز در این موضوع ورود جدی داشتند و به ما در اجرای آن کمک کردن و در همان‌ جا بسیاری از مسائل، اطلاعیه‌ها، دستورالعمل‌ها و هماهنگی بین دستگاه‌ها مشخص و شفاف شد که اگر  قطع گاز صورت بگیرد، این شرکت نفت است که باید سکان حل این مسئله را به دست بگیرد تا پس از وصل شدن مجدد آن، شرکت گاز سکان آن را به دست بگیرد.

مانور شرکت نفت غرب مازندران

امانی تصریح کرد: همه این موارد در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مردم عزیز دارد و جا دارد از همه کسانی که در پیک ترافیک در غرب مازندران که پرترددترین نقطه کشور در ایام تابستان است، در مبحث سوخت با ما همکاری کردند تقدیر و تشکر کنم.

وی همچنین درباره وضعیت سوخت‌رسانی و تأمین بنزین در غرب مازندران، اظهار داشت: الان با وجود ترافیک‌های چندین ‌ساعته‌ای که در غرب مازندران وجود دارد، شرایط بسیار پایداری در زمینه سوخت‌رسانی و بنزین در غرب مازندران وجود دارد و از استاندار مازندران و همه فرمانداران تشکر می‌کنیم که در این شرایط به شرکت نفت منطقه چالوس - غرب مازندران کمک کردند تا با آسودگی خاطر و با تلاش جهادی انجام وظیفه کنند و تأمین بنزین از طریق کشتی نیز در دستور کار قرار گرفت و با اجرایی شدن آن، ثبات و پایداری بیشتری در زمینه سوخت در غرب مازندران خواهیم داشت.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس - غرب مازندران پایان افزود: شرکت نفت منطقه غرب مازندران مانورهایی که به واقعیت امکان وقوع آن بیشتر است را در دستور کار خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه