English

رییس کل دادگستری گیلان تاکید کرد؛

لزوم فسخ قرارداد پیمانکار سد شفارود/ واگذاری پروژه به پیمانکار جدید

نشست کارگروه مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان با موضوع رفع مشکلات کارگران شاغل در سد شفارود برگزار شد.

لزوم فسخ قرارداد پیمانکار سد شفارود/ واگذاری پروژه به پیمانکار جدید

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، رییس کل دادگستری گیلان حجت الاسلام والمسلمین خلیلی پس از شنیدن گزارشات و دفاعیات کارفرما و پیمانکار پیشین، با اشاره به تعهدات معوق پیمانکار، بر لزوم فسخ قراداد پیمانکار و جایگزین کردن پیمانکار جدید تاکید کرد و از کارفرمای اجرای طرح سد شفارود که شرکت توسعه‌ی منابع آب و نیروی ایران است خواست، هرچه سریعتر دادخواست فسخ قرار داد را به محکمه‌ی قضایی ارایه دهد تا حکم تنفیذ فسخ قرارداد با پیمانکار پیشین صادر شود.

حجت الاسلام خلیلی افزود: دستگاه قضا از تمامی امکانات قانونی و قضایی خود برای رفع مشکلات مالیاتی، بیمه ایی و معوقات ۸ ماهه‌ی کارگران طرح ساخت سد شفارود بهره گیری خواهد کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز با اشاره به اینکه این نشست در راستای پیگیری رفع مشکلات مردم رضوانشهر در جهت تامین آب شرب، آب زراعی، صنعتی، مطالبات و معوقات کارگران سد شفارود برگزار شد افزود: کارگران این سد بیش از 8 ماه حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند.

رییس کل دادگستری گیلان

وی در ادامه اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد تا شرکت آب نیرو به عنوان مجری طرح بر اساس قانون تقاضای فسخ را تنظیم و پس از تنفیذ و طی سیر قانونی و با حکم دادگاه، پیمانکار فعلی خلع شده و این پروژه به پیمانکار جدیدی واگذار شود.

آقایی با تاکید بر اینکه معوقات کارگری باید پرداخت شود تصریح کرد: پرداخت مطالبات برخی سازمان ها مانند تامین اجتماعی و اداره مالیاتی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است که با پیگیری های دستگاه قضایی در راستای رفع دغدغه مردم رضوانشهر و حل مشکلات جامعه کارگری، به زودی کارگاه سد شفارود شروع به کار کرده و به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه