English

دبیر قرارگاه اربعین آموزش و پرورش استان ایلام اعلام کرد؛

نصب و راه‌اندازی ۲۲ دستگاه آبسردکن در پایانه مرزی مهران

مدیر آموزش و پرورش مهران و دبیر قرارگاه اربعین اداره کل آموزش و پرورش استان از نصب و راه اندازی ۲۲ دستگاه آب سردکن در پایانه مرزی مهران، به کارگیری تمامی ظرفیت پژوهشسرا و زائرسرای فرهنگیان شهرستان مهران و راه‌‌اندازی موکب‌های فرهنگیان شهرستان ملکشاهی و سمپادی‌ها خبر داد.

نصب و راه‌اندازی ۲۲ دستگاه آبسردکن در پایانه مرزی مهران

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی طبیعت شناس دبیر قرارگاه اربعین اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: در راستای همکاری با ستاد اربعین کشور و نیز بنا به دستور علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان به عنوان رئیس قرارگاه اربعین این اداره کل، تعداد ۲۲ دستگاه آبسردکن به منظور استفاده‌ی زوار اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران نصب و راه‌اندازی شد.

دبیر قرارگاه اربعین حسینی آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: تمامی ظرفیت پژوهشسرا و زائرسرای فرهنگیان شهر مهران و نیز تمامی امکانات سرمایشی به صورت کامل در اختیار زائرین قرار گرفته است. 

علی طبیعت شناس تصریح کرد: روز گذشته نیز موکب فرهنگیان شهرستان ملکشاهی در مسیر تردد زوار شروع به کار کرده و همچنین موکب دانش آموزی مدارس استعدادهای درخشان استان در شهر مهران مستقر و همگام با موکب دیگر تشکل‌های دانش آموزی استان، وارد عرصه‌ی خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه