English

مدیر موکب آستان مقدس قم:

خدمت به زائران تا اربعین حسینی بدون وقفه ادامه خواهد یافت /نیازهای زائران در موکب آستان تامین شده است

مدیر موکب و معاون اجرایی حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه روزانه هزاران زائر در موکب آستان خدمات مختلف رفاهی از جمله اسکان و پذیرایی را دریافت می‌کنند، گفت: نیازهای زائران اربعین در موکب حرم مطهر به شیوه مطلوب تامین شده است و روند خدمت‌رسانی تا اربعین حسینی بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

خدمت به زائران تا اربعین حسینی بدون وقفه ادامه خواهد یافت /نیازهای زائران در موکب آستان تامین شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، هادی محمودنژاد در گفت‌وگویی با اشاره به برپایی موکب آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا اظهار کرد: زائران اربعین از کشورهای مختلف هزاران کیلومتر را طی کرده تا به کربلای معلی آمده و در حماسه اربعین حسینی شریک شوند و در این مسیر سختی و دشواری برای زائران معنایی ندارد چراکه موضوع عشق و ارادت به امام حسین علیه‌السلام مطرح است.

وی با اشاره به گرمای هوای کشور عراق عنوان کرد: در موکب آستان مقدس از سیستم‌های سرمایشی قوی استفاده شده و هوای موکب مطبوع و خنک است.

مدیر موکب آستان بانوی کرامت از وجود برخی از مشکلات زیرساختی از جمله قطعی برق در عراق یاد کرد و گفت: موکب آستان مقدس قم از روش‌های پشتیبان و جایگزین همانند ژنراتور تولید برق استفاده کرده و مشکلی در تامین برق، آب و دیگر زیرساخت‌های مورد نیاز زائران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مواد غذایی، آب و کالاهای اساسی مورد نیاز زائران در انبار موکب حرم کریمه اهل‌بیت(س) ذخیره شده است، تصریح کرد: به امید خداوند متعال همانند سال‌های گذشته تا روز اربعین حسینی خدمت‌رسانی به زائران بدون هیچ وقفه و مشکلی دنبال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه