English

سرپرست هیئت آمادگی جسمانی آذربایجان شرقی منصوب شد

در حکمی از سوی علی خلیلی سرپرست فدارسیون آمادگی جسمانی، لیلا جاویدان به عنوان سرپرست هیئت آمادگی جسمانی استان منصوب شد.

سرپرست هیئت آمادگی جسمانی آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذرباجان شرقی، طی حکمی از سوی علی خلیلی سرپرست فدارسیون آمادگی جسمانی، لیلا جاویدان به عنوان سرپرست هیئت آمادگی جسمانی استان منصوب شد.

در حکم سرپرستی جاویدان آمده است: به استناد مفاد تبصره 3 ماده 7 آئین‌نامه نحوه فعالیت هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست هیئت آمادگی جسمانی آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان ضمن انجام امور محوله و جاری آن هیئت، در اسرع وقت نسبت به انجام مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت استان اقدام فرمایید.

به گزارش موج، چندی پیش وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که با هدف افزایش تحرک بدنی و تندرستی افراد جامعه و جبران کم‌تحرکی شدید ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین افزایش بهره‌وری و چابک شدن فدراسیون ورزش‌های همگانی، فدراسیون «آمادگی جسمانی» با طی مراحل قانونی مستند به جزء ۱۱ بند الف ماده ۴ قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان و مطابق با آیین‌نامه اجرایی این بند با تایید شورای صدور و لغو مجوزهای فدراسیون‌ها و سبک‌های ورزشی و تایید نهایی وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد و بر اساس حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، «علی خلیلی» به‌ عنوان سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه