English

زائران گیلانی تا چند روز آینده از سفر به کربلای معلی خودداری کنند

دبیر ستاد اربعین گیلان گفت: برای حفظ امنیت و سلامت زائران، مرز‌های ششگانه ایران و عراق بسته شده و زائران گیلانی تا چند روز آینده از سفر به کربلای معلا خودداری کنند.

زائران گیلانی تا چند روز آینده از سفر به کربلای معلی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، نادر عبدالله پور دبیر ستاد اربعین گیلان با اشاره به شلوغی و ازدحام جمعیت در مرز‌ها گفت: برای حفظ امنیت و سلامت زائران، مرز‌های شش گانه ایران و عراق بسته شده و زائران گیلانی تا چند روز آینده از سفر به کربلای معلا خودداری کنند.

 عبدالله پور گفت: زائرانی که در مسیر کربلا هستند بهتر است به شهر و دیار خود برگردند تا اوضاع در عراق مساعد شود و امکانات برای پذیرش زوار جدید فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر گذرنامه‌های اربعین صادر نمی‌شود افزود: به محض اینکه شرایط و امکانات در کشور عراق فراهم شود زائران می‌توانند به سفر اربعین بروند.

دبیر ستاد اربعین گیلان افزود: هیچ اتوبوس حامل زائران تا اطلاع بعدی به مرز‌های غربی کشور حرکت نمی‌کند و این اتوبوس‌ها فقط برای بازگرداندن زائران به این مرز‌ها می‌روند.

عبدالله پور از افراد بیمار و سالمندان خواست برای حفظ سلامتشان، از این سفر معنوی در این شرایط شلوغی و ازدحام خودداری و سفر خود را به بعد از اربعین موکول کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه