English

سرپرست شهرداری شیراز خبر داد؛

اعزام ۴۰ دستگاه اتوبوس از شیراز به مرز شلمچه تا بصره عراق

سرپرست شهرداری شیراز گفت: با توجه به استقبال پرشور هموطنان برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی و ازدحام زیاد زائرین با هماهنگی وزارت کشور برای انجام خدمات حمل‌و‌نقل مطلوب‌تر این تعداد اتوبوس به زائرین حسینی تخصیص داده شد.

اعزام ۴۰ دستگاه اتوبوس از شیراز به مرز شلمچه تا بصره عراق

به گزارش خبرگزاری موج فارس ، سعید مصفا، سرپرست شهرداری شیراز گفت: با توجه به استقبال پرشور هموطنان به حضور در پیاده روی عظیم اربعین حسینی و ازدحام زیاد زائرین علاوه بر ارائه خدمات در شلمچه، تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس شهرداری شیراز برای خدمات رسانی به زائرین از پایانه مرزی شلمچه تا بندر بصره در کشور عراق با هماهنگی وزارت کشور برای انجام خدمات حمل و نقل مطلوب تر به زائرین حسینی توسط شهرداری شیراز تخصیص داده شد.

وی افزود: همکاران ما در شهرداری شیراز از اوایل شهریور تا کنون در موکب حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) مشتاقانه درحال خدمات رسانی به زائرین هستند.

سرپرست شهرداری شیراز بیان کرد: تیم هایی متشکل از نیروهای سازمان حمل و نقل مسافر، مدیریت پسماند، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فرهنگی اجتماعی با محوریت معاونت خدمات شهری در قالب موکب حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) شهرداری‌ شیراز در مرز شلمچه در حال ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه