English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

تبیین دفاع‌ مقدس برای نسل امروز، سرمایه‌گذاری برای فردا است

اسماعیل محبی‌پور گفت: قبل از شروع سال تحصیلی و پیش از آغاز هفته دفاع مقدس باید برای تبیین دفاع مقدس در دانشگاه‌ها برنامه داشته باشیم چرا که این کار نوعی سرمایه‌گذاری برای فردا است.

تبیین دفاع‌ مقدس برای نسل امروز، سرمایه‌گذاری برای فردا است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در نشستی با مسئولین دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان که با حضور روسای دانشگاه‌ها و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه قبل از شروع سال تحصیلی و پیش از آغاز هفته دفاع مقدس باید برای تبیین دفاع مقدس در دانشگاه‌ها برنامه داشته باشیم اظهار داشت: این کار نوعی سرمایه‌گذاری برای فردا است و اگر امروز این اتفاق نیفتد فردا و در آینده باید هزینه آن را بدهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در ادامه خطاب به مسئولین دانشگاه‌ها به اهمیت تبیین دانشجویان پرداخت و با بیان این نکته که ما در مجموعه استانداری به عنوان هماهنگ‌کننده امور دارای یک سری امکانات هستیم خاطرنشان کرد: در بحث جهاد تببین و روشن کردن اذهان دانشجویان مشارکت جدی خواهیم داشت.

محبی‌پور افزود: دانشگاه‌ها میزبان اصلی جوانان ۲۰ ساله ای هستند که دو سال اخیر هم ، فقط آموزش مجازی دیده‌اند و انگار تازه از مدرسه وارد معرکه دانشگاه شده اند و به شدت تحت تاثیر فضای مجازی هستند و به همین سبب حال که دانشگاه ها حضوری شده در محیط دانشگاه فعالیت تبیینی شما فوق العاده مهم است.

اسماعیل محبی‌پور خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس اولین و بهترین فرصت فرا روی ما است چون بر خلاف فضای آنلاین دو سال اخیر ، دانشجوها و دانشجویان در مدرسه و دانشگاه حضور دارند.

وی افزود: اخیرا نیز مصوبه ای در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس با حضور استاندار داشتیم که بر اساس ٖآن مقرر شد ارتباط چهره به چهره با دانشجویان برقرار شود و فضای گفتمانی مثل حلقه‌های صالحین بسیج را اینجا نیز راه بیندازیم.

محبی‌پور در ادامه گفت: از پیشکسوتان و تبیین کنندگان دفاع مقدس که در اداره حفظ آثار کم هم نیستند جهت بیان ریشه‌ای موضوعات دعوت کند.

وی افزود: باید کار را از هفته دفاع‌مقدس آغاز کنیم و از طریق همکاری با بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس فارس و فعالان این حوزه ، دفاع مقدس را با حضور کارشناسان زبده تبیین کنیم و به سخنرانی و روایتگری هم اکتقا نکنیم و از کسانی که دانش کافی و مهارت اقناع و تجربه بالا و توان ارتباط‌‌ گیری با نسل جوان را دارند برای این امر استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه