English

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

اعزام بیش از ۲۵۰ پرستار برای خدمت به زائران اربعین حسینی

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از اعزام بیش از ۲۵۰ کارشناس پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و کمک بهیار برای خدمت رسانی به زائران مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس ،راضیه راسخ مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گفت: مجموعه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز همگام با سایر داوطلبان جامعه پزشکی و پیراپزشکی کشور برای خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در پایگاه های درمانی مستقر در مسیر زوّار حرم حسینی به صورت داوطلبانه ارایه خدمت می کنند.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین حسینی را افتخاری بزرگ برای مجموعه پرستاری دانشگاه دانست و افزود: آموزش پیشگیری از بیماری ها از محورهای فعالیت پرستاران در این سفر معنوی است که پرستاران آموزش های لازم را به زائران ارایه می دهند. 

راسخ با بیان اینکه ارزشمندترین سرمایه دانشگاه نیروی انسانی آماده و فعال است، اظهار کرد: تعداد قابل ‌توجهی از پرستاران به دلیل اعتقادات قلبی ویژه ای که به این آیین معنوی دارند، برای حضور در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: این پرستاران تا پایان مراسم اربعین حسینی به صورت داوطلبانه به زائران اربعین خدمات لازم را ارایه می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه