English

سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

فوت زائر در خانقین به دلیل عارضه قلبی ناشی از کهولت سن بوده است

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: فوت یکی زائر امروز در مسیر خانقین به کربلا به دلیل عارضه قلبی ناشی از کهولت سن بوده است.

فوت زائر در خانقین به دلیل عارضه قلبی ناشی از کهولت سن بوده است

محمد حیدری، سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه در خصوص فوت ناشی از عارضه قلبی به دلیل کهولت سن یکی از زوار در حدفاصل خانه غیب کربلا نیز اعلام داشت این زائر محترم به دلیل کهولت سن دچار حمله قلبی شده و متأسفانه در این مسیر فوت شده‌است و درحال‌حاضر تمامی اقدامات برای انتقال جسد در حال انجام می‌باشد.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال بالای ۲۴ هزار زائر امروز از مرز خسروی، امکانات لازم از سوی مسئولین منزریه عراق فراهم نبود وسبب وقفه‌ای کوتاه در تردد شد که خوشبختانه با رایزنی های استاندار کرمانشاه و سفیر ایران در بغداد این مشکل در حال حل شدن است.  با تاکید بر اینکه استقبال و مراجعه فراتر از انتظار زائرین اربعین حسینی به مرز خسروی سبب کرن کندی ورود به عراق شده‌است، ابراز داشت: مراجعه فراتر از انتظار در مرز خسروی که تا ساعاتی قبل از مرز ۲۴ هزار نفر گذشت، سبب ازدحام و کندی تردد از این مرز و ایجاد وقفه‌ای کوتاه در تردد زائران شد ‌.

حیدری با اشاره به انبوه جمعیت حاضر در مرز خسروی گفت: مراجعه فراتر از انتظار در مرز خسروی سبب ازدحام و کندی تردد از این مرد شده‌است که این‌ موضوع نیازمند مدیریت سفر از سوی زائران توجه به اطلاعیه های رسمی می باشد.

وی تامین آب خنک و نصب اماکن مسقف جهت استراحت زوار تا زبان عزیمت را مهم‌ترین مسئله برای خدمات‌دهی به زوار در مرز خسروی اعلام کرد و افزود با رایزنی‌های انجام‌شده و پای کار آمدن مسئولین استانی و نظامی در بخش‌های مختلف به‌زودی امکانات لازم و به اندازه‌ی کافی برای زوار فراهم می‌گردد .

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در خصوص میزان پرداختی زوار در مسیر عزیمت به کربلای معلی نیز گفت: زوار از مرز منزریه تا کربلا می‌بایست ۱۵ هزار دینار عراقی و حتی حسینیه نیز هفت هزار و پانصد دینار عراقی پرداخت نمایند ‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه