English

مدیر کل امداد فارس:

شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در فارس برگزار می‌شود

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از مشارکت ۸۰۰۰ مدرسه این استان در برنامه "شور عاطفه‌ها" و کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مرتضی موصلی  مدیر کل کمیته امداد فارس ، چهارشنبه ۱۶ شهریور در جمع  خبرنگاران گفت: مراسم شور عاطفه ها هر ساله و در آستانه سال تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار میشود.امسال با توجه به اینکه مدارس پس از دو سال تعطیلی بازگشایی شدند، ۸۰۰۰ مدرسه در استان به یاری کمیته امداد می‌آیند و در کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند ما را همراهی می‌کنند.

او ادامه داد: امسال این مراسم از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده است و تا ۱۵ مهرماه به صورت سراسری در کشور ادامه دارد.

به گفته موصلی؛ علاوه بر مدارس این مراسم در ۱۲۰ پایگاه ثابت امدادی، ۱۵۰ پایگاه سیار و ۳۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران استان برگزار می‌شود.

او با یادآوری اینکه سال گذشته در مراسم شور عاطفه‌ها بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شد، افزود: امیدواریم امسال نیز همچون سنوات گذشته بتوانیم لبخند را به فرزندان نیازمند هدیه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد فارس یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند که از این تعداد ۲۵۳ نفر آنان از نخبگان در زمینه‌های مختلفی همچون علمی، فرهنگی و ورزشی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه