English

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان:

آلارم‌هایی مبنی بر افزایش قیمت مرغ گرم در کشور به صدا درآمده است

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اینکه مرغ گرم در بازار در محدوده قیمت مصوب و حتی کمتر از نرخ مصوب عرضه شده است، افزود: طی یکی دو روز گذشته آلارم‌هایی مبنی بر افزایش قیمت مرغ گرم در کشور به صدا درآمده است که برای تنظیم بازار استان از ذخایر استراتژیک استفاده خواهد شد.

آلارم‌هایی مبنی بر افزایش قیمت مرغ گرم در کشور به صدا درآمده است

به‌ گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، حسین فضلی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اینکه مرغ گرم در بازار در محدوده قیمت مصوب و حتی کمتر از نرخ مصوب عرضه شده است، افزود: طی یکی دو روز گذشته آلارم‌هایی مبنی بر افزایش قیمت مرغ گرم در کشور به صدا درآمده است که برای تنظیم بازار استان از ذخایر استراتژیک استفاده خواهد شد.

فضلی با بیان اینکه نیاز روزانه بازار در گذشته چیزی حدود ۱۲۰ تن بود اما امروز ۸۰ تا ۹۰ تن است و ذخایر استراتژیک مرغ منجمد استان ۱۹۰۰ تن است، یادآور شد: تولید مازاد استان و مقداری مرغ منجمد وارداتی در سردخانه‌های پشتیبانی امور دام استان ذخیره شده است و در صورت نیاز از ذخایر مرغ منجمد استان به بازار عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از دو روز گذشته توزیع مرغ منجمد در فروشگاه‌های استان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: به این طریق سعی داریم بازار مرغ را تعدیل کنیم و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست چراکه هر کمبودی در بازار را با مرغ منجمد به نرخ مصوب ۴۷ هزار تومان می‌توانیم کنترل کنیم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه با واحدهای صنفی و تعاونی‌های مرتبط هماهنگی‌های لازم را برای توزیع مرغ منجمد انجام داده‌ایم، مطرح کرد: دو تا سه مورد قاچاق کالا کشف و ضبط شده است.

 معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه وضعیت جوجه‌ریزی مردادماه خوب بوده است، گفت: دو میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مردادماه در استان انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه