English

تا پایان شهریور ماه؛

پویش عفاف و حجاب در سه ایستگاه منتخب متروی اصفهان برگزار می شود

پویش عفاف و حجاب تحت عنوان "فرشتگان سرزمین من" به مدت 6 روز تا آخر شهریور ماه میهمان سه ایستگاه مترو اصفهان می شود.

پویش عفاف و حجاب در سه ایستگاه منتخب متروی اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شرکت بهره‌برداری مترو  منطقه اصفهان به منظور تشویق و ترغیب بانوان به رعایت حجاب اسلامی در شهر، به ویژه مکان‌های عمومی مانند مترو اقدام به برگزاری  پویش  "عفاف و حجاب" در سه ایستگاه منتخب متروی اصفهان کرده است.

این پویش که با عنوان "فرشتگان سزمین من" در اصفهان همراستا با سایر شهرهای کشور از مترو آغاز به کار کرده اند، هیچ محدودیت سنی برای عضو شدن در این گروه ها ندارد و فقط کافی است که مدیر گروه آن حداقل 15 سال داشته باشد.

پویش "فرشتگان سرزمین من" در فضای مجازی تحت عنوان دختران چادری فعالیت دارند که بیشتر افراد فعال در گروه‌های آن نوجوانان و زنان در رده‌های سنی ۱۰ تا ۵۰ سال  هستند .

این پویش با هدف ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر، پاسخ به شبهات، تولید محتوا، فراخوان مسائل روز، ارتقای سواد رسانه‌ای بانوان، معرفی الگوی سبک زندگی اسلامی  شکل گرفته است و تا کنون در 100 شهرستان این پویش شکل گرفته است.

این  پویش پیش از این نیز در ایام دهه محرم در سه ایستگاه میدان امام حسین(ع)، ایستگاه میدان آزادی و ایستگاه شهید علیخانی مترو اصفهان برپا شده بود و این بار به مدت دو روز چهارشنبه ها و پنج شنبه ها عصر از تاریخ 16 تا 31 شهریور ماه در سه ایستگاه میدان انقلاب،ایستگاه سی و سه پل و ایستگاه شریعتی هر هفته برپا می شود.

پویش" فرشتگان سرزمین من"تاکنون در مناسبت‌های مختلف، مانند روز دختر، روز مادر، ایام محرم، ایام اربعین، شب یلدا، تعطیلات عید نوروز  در سطح شهر و در مکان‌های پر رفت‌وآمد مستقر و و بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای، بازخوردهای بسیار مثبت از مخاطبان دریافت کرده‌اند

گفتنی است؛ پویش عفاف و حجاب با حضور در محوطه مترو علاوه بر کار فرهنگی هدایایی به بانوان اهدا می کنند.

پویش عفاف

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه