English

امام جمعه تبریز:

شهرک علوم و فناوری نیاز به گسترش و حمایت دارد

امام جمعه تبریز با بیان اینکه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز کارهای بسیار خوبی در زمینه دانش بنیان و حمایت از شرکت‌های فناور انجام داده است، گفت: شهرک علوم و فناوری نیاز به گسترش و حمایت دارد.

 شهرک علوم و فناوری نیاز به گسترش و حمایت دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال به موضوع تولید دانش بنیان عنایت ویژه‌ای داشتند و به همین دلیل نیز در مدت سپری شده از سال جاری در این راستا پیشرفت های خوبی داشتیم.

وی با اشاره به توانمندی های خارق العاده شرکت های دانش بنیان در کمک به تولید ثروت و اشتغالزایی اضافه کرد: دانشگاه هم باید به این جوانان فعال در حوزه تولید دانش بنیان کمک و از طرح‌های دانش‌بنیان آنها حمایت کند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز کارهای بسیار خوبی در زمینه دانش بنیان و حمایت از شرکت‌های فناور انجام داده است، گفت: شهرک علوم و فناوری نیاز به گسترش و حمایت دارد و خوشبختانه استاندار محترم آذربایجان شرقی توجه ویژه به گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان دارند و پیگیر مشکلات آنها هستند.

وی ادامه داد: از نمایندگان مجلس هم تشکر می‌کنیم که با تصویب قوانین و تسهیل مشکلات شرکت های دانش بنیان به این شرکت ها برای رشد و شکوفایی بیشتر کمک می کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به حمایت دولت سیزدهم از شرکت‌های دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: وزیر علوم هم به جد پیگیر مسایل دانش بنیان و مسائل شرکت های فعال در این حوزه راهبردی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه