English

امید نسیمی خبر داد؛

افزایش ۴۲درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 42 درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد.

افزایش 42درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، امید نسیمی ، رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل-آستارا گفت: در 5 ماهه امسال 7 میلیون تردد در محور های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته حدود 5 میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده بود گفت: از آنجایی که اردبیل مقصد مهم گردشگران از سراسر کشور است امسال افزایش 42 درصدی تردد را در مبادی ورودی و خروجی استان شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان اردبیل در 5 ماهه گذشته ثبت 3 میلیون و 739هزار و 693 تردد را در مبادی ورودی استان یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده 3 میلیون و 650 هزار و 806 تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است.

نسیمی از افزایش 43 درصدی تردد در مبادی ورودی استان اردبیل در 5 ماهه گذشته خبرداد و گفت: در مبادی خروجی استان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که حدود 2 میلیون و 600 هزار تردد بود 40 درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی محور اردبیل-آستارا و بالعکس با 6 میلیون و 58 هزار تردد،اردبیل-نیر و بالعکس با 5 میلیون و 669 هزار تردد و اردبیل-مغان با 3 میلیون و 900 هزار تردد را دارای محورهای پرتردد استان در 5 ماهه گذشته برشمرد.

نسیمی از فعالیت 74 دستگاه تردد شمار برخط ،54 سامانه ثبت تخلفات سرعت و41 دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

وی حضور شبانه روزی اکیپ های راهداری را در تمامی محورهای استان یاد آور شد و گفت: راهداران با حضور در 26 راهدارخانه و جاده ها آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه